Planificació de la temporada 2026/2027 en marxa
- May 24
- 1 min de lectura
Després de l'empat a Mollet, en l'últim partit de la temporada, l'ECG ja prepara la nova temporada.
I comença amb una novetat significativa. El club ha introduït la figura de director esportiu del primer equip. Aquest càrrec ja s'ha atribuït a Quim Ruiz, Va estar com a jugador a equips com Mollet o Tona i com a entrenador a Caldes o Bellvitge, en categories inferiors. Actualment estava treballant a la base del ECG.
Amb aquesta figura, el club vol tenir un enllaç amb l'entrenador a l'hora de confeccionar la plantilla.
Pel que fa a jugadors, i a l'espera de tancar el nou entrenador, l'ECG ja ha donat quatre baixes: el central Alex Alba, els laterals Noel López i Maha Samahari i al migcampista Maha Tunkara. A tots ells, desitjar-lis molta sort i agraïr enormement l'esforç que han demostrat vestint la nostra samarreta.
Us mantindrem informats dels propers moviments de jugadors i cos tècnic.








Comentaris