top of page

Planificació de la temporada 2026/2027 en marxa

  • May 24
  • 1 min de lectura

Després de l'empat a Mollet, en l'últim partit de la temporada, l'ECG ja prepara la nova temporada.

I comença amb una novetat significativa. El club ha introduït la figura de director esportiu del primer equip. Aquest càrrec ja s'ha atribuït a Quim Ruiz, Va estar com a jugador a equips com Mollet o Tona i com a entrenador a Caldes o Bellvitge, en categories inferiors. Actualment estava treballant a la base del ECG.

Amb aquesta figura, el club vol tenir un enllaç amb l'entrenador a l'hora de confeccionar la plantilla.

Pel que fa a jugadors, i a l'espera de tancar el nou entrenador, l'ECG ja ha donat quatre baixes: el central Alex Alba, els laterals Noel López i Maha Samahari i al migcampista Maha Tunkara. A tots ells, desitjar-lis molta sort i agraïr enormement l'esforç que han demostrat vestint la nostra samarreta.


Us mantindrem informats dels propers moviments de jugadors i cos tècnic.

Quim Ruiz, nou director esportiu del primer equip del ECG.
Quim Ruiz, nou director esportiu del primer equip del ECG.

 
 
 

Comentaris


bottom of page