Permanència pràcticament assegurada
- 6 days ago
- 1 min de lectura
L'ECG, després de la victòria enfront el Tossa, visitava Figueres.
Malgrat el resultat en contra de 2 a 1, amb la combinació de resultats dels seus rivals directes, té la permanència a tocar.
El partit es va posar de cara pels de l'Alt Empordà, i és que pràcticament la segona ocasió que van tenir, Assane la va transformar en gol. Només començar la segona part, una bona jugada col·lectiva dels locals posava el 2 a 0 al marcador. mitjançant Ferrón. Al minut 76 David Flichi, retallava diferències per un ECG que ho va intentar sense sort fins al final.
Amb la situació actual, els de Marcos Molina tenen un marge de quatre punts d'avantatge sobre el descens i queden sis punts en joc. L'últim partit a casa serà aquest dissabte a les 16h enfront un rival que no s'hi juga res com el Juventus-Lloret. En l'últim partit de la temporada, hi haurà derbi a Mollet, un derbi descafeïnat, ja que els locals ja estan descendits a Segona Catalana i l'ECG està en terra de ningú.








Comentaris